Wij vinden voor alles de beste weg.
Wij zijn 24/7 voor u actief en opereren in heel Europa. Onze locatie in Weil am Rhein biedt hiervoor het ideale uitgangspunt. Dagelijks pendelen wij tussen de belangrijkste economische centra – en u bepaalt waar het naartoe gaat: naar Barcelona of Bologna, Milaan of Marseille, Parijs of Prato.
Onze samenwerking met competente partnerbedrijven garandeert u een betrouwbare service.
Of het nu gaat om inkoop of distributie – een landelijk dekkend verkeersnet stelt ons in staat om het hele land efficiënt te bedienen.
“Onze agenten hebben de beste tools nodig voor onze klanten. Met Venezia kunnen we deze tools voor elk project op maat maken samen met onze klanten. Geen programmering, geen front-end trainingen, gestandaardiseerde interfaces, eenvoudig te implementeren.”
Kenmerken
Webgebaseerde creatie van invoerschermen online zonder programmering door niet-IT-personeel in zeer korte tijd.
Invoerschermen kunnen direct tijdens de vergadering met de aanvrager worden gemaakt.
Voorvertoningsfunctie voor directe test van het huidige invoerscherm.
Instelbare herinneringsfunctie met escalatie bij overschrijding van de tijdslimiet.
Mogelijke invoerelementen zijn tekstvelden, dropdowns, lijstvelden, radioknoppen, selectievakjes, enz.
Instelbare validatie van verplichte velden, datatypen, invoermodellen (e-mail, IP-adres, enz.), tekstlengtes, duplicaatcontroles voor individuele velden en combinaties.
Instelling van standaardwaarden voor invoerelementen.
Afhankelijkheden tussen lijstwaarden (cascading dropdowns).